SEO

Hoogstwaarschijnlijk heeft u de term ‘SEO’ al eens voorbij zien komen. Het staat voor Search Engine Optimization en is in de loop der jaren een heus vakgebied geworden. Ruim 95% van de zoekmachinegebruikers kiezen voor Google. De overige 5% zijn verdeeld over Bing en Yahoo!

Het is geen verrassing dat u dan ook het liefst zo hoog mogelijk in Google gevonden wilt worden. De resultaten waar SEO invloed op heeft zijn de zogenaamde organische resultaten. Het tegenovergestelde van de organische resultaten zijn de betaalde zoekresultaten die mogelijk worden gemaakt door Google Ads. Wellicht is het interessanter voor u om te weten dat deze resultaten gratis door Google worden getoond. Dit is dan ook mede de reden voor de opkomst van zoekmachineoptimalisatie.

Wellicht is het interessanter voor u om te weten dat deze resultaten gratis door Google worden getoond.

Door de vergrote toegankelijkheid van SEO en de opkomst van gespecialiseerde bedrijven wordt het steeds lastiger om in de topresultaten te verschijnen met uw business.

Wij weten echter exact waar het algoritme van Google rekening mee houdt om uw webpagina’s te tonen en combineren dit met een aantal elementen die de inspanningen van SEO versterken.

Content

Content is het beste middel voor uw business om zich te onderscheiden en als merk te ontwikkelen. Door vragen zoals ‘Wat wil mijn doelgroep weten?’ en ‘Hoe wil ik mijn bedrijf presenteren’ te verwerken in uw content creëert u de basis voor uw contentstrategie.

Content is het beste middel voor uw business om zich te onderscheiden en als merk te ontwikkelen.

De impact van content is door de uitgebreide mogelijkheden waarin bedrijven met potentiele klanten communiceren steeds groter geworden. Denk bijvoorbeeld aan de opkomst van social media die inmiddels niet meer weg te denken is. Door unieke, relevante content te bieden en deze op de juiste wijze te verspreiden kan uw business zich differentiëren en krijgt content een krachtige betekenis. Het kan namelijk zorgen dat uw klanten ambassadeurs van uw business en merk worden. 

Naast kwalitatief, relevant verkeer naar uw website of webshop draagt content bij aan een hogere positie in Google. Het heeft daarom ook een belangrijke plek ingenomen in SEO en versterkt op deze wijze uw gehele business.

Wij integreren altijd unieke relevante content in uw SEO-campagnes voor maximaal resultaat.

Wilt u online succes?

Voorkom gemiste klanten en neem direct contact op!

Social Media

 De ontwikkeling van social heeft een ware vogelvlucht genomen. Voor veel mensen (potentiële klanten) is het een belangrijk wijze geworden waarmee zij communiceren en ontspannen. Het lijkt dan ook logisch voor uw business om zich hierin te mengen, echter blijkt het voor veel ondernemingen lastig te zijn om dit op de juiste wijze aan te pakken.

Het lijkt dan ook logisch voor uw business om zich hierin te mengen

Belangrijk is om te begrijpen wat social media voor uw business kan betekenen. Het is een kans om te onderscheiden en differentiëren. Uw business is een merk dat zich via de social kanalen op een gerichte wijze in het bewustzijn van uw doelgroep positioneert. Dit kan door middel van Social Advertising nog specifieker.

Voor bedrijven zoals Facebook en Instagram is het bieden van relevante, unieke content een belangrijk aspect. Dit biedt u als onderneming kansen om nieuwe klanten te werven en deze uiteindelijk ambassadeurs van uw merk te maken.

Wij vinden dat social media een toegevoegde waarde heeft voor elke business en passen dit toe om een versterkend effect te creëren op alle andere marketingtools.